رفتن به محتوای اصلی
۲۶ مهر, ۱۴۰۲ / ۱۳:۳۵
معاون سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور:

چالش‌های فضای سبز شهرهای کشور با فناوری‌های پیشرفته حل می‌شود

مطلب بدون عنوان 2667
معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: بسیاری از مشکلات موجود را می‌توان با استفاده از فناوری‌های روز رفع کرد.

به گزارش شهرنیوز، سیدسجاد انوشه امروز در نخستین همایش ملی راهبردهای توسعه فضای سبز در شهرهای حاشیه کویر که در سالن همایش‌های دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه قم برگزار شد، اظهار کرد: فضای سبز با روح مردم در ارتباط است و می‌تواند حال مردم را خوب کند.

وی با اشاره به اینکه بیش‌تر دغدغه‌های عرصه فضای در سطح کشور مشترک است، مطرح کرد: کارگروه تخصصی حوزه فضای سبز باید شکل بگیرد تا شاهد تضاد قوانینی نباشیم.

معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ادامه داد: جمع‌بندی نظرات کارشناسی این کارگروه‌ها بدون نگاه‌ها و دخالت‌های مدیریتی در دستورکار قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه برای حل مشکلات می‌توانیم به صورت موردی پیشروی کنیم، اضافه کرد: در این مسیر از نظرات اساتید دانشگاه نیز بهره‌مند خواهیم شد.

انوشه با بیان اینکه بعضی موضوعات در عرصه تکنولوژی است، گفت: بسیاری از مشکلات موجود را می‌توان با استفاده از تکنولوژی‌های روز رفع کنیم.

معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور با اشاره به اینکه در مواردی بضاعت کمی در خصوص نیروی متخصص داریم، تصریح کرد: شهرداری یک ظرفیت بزرگ و نیازمند هماهنگی تمام دوستان است.

وی تاکید کرد: اگر نیروی متخصصی وجود دارد که امکان ارائه نظر در حوزه‌های مختلف را دارد، قطعاً از این ظرفیت بهره‌مند خواهیم شد.


منبع مطلب: شهرنیوز
https://www.qom.ir/DFPQv